Обмін товару

Обмін товару:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. 


При оформленні замовлення через інтернет магазин 4gsm.com.ua покупець автоматично погоджується з усім перерахованим далі.

 

Умови обміну та повернення товару належної якості:


Статья 9. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»: споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи день покупки.


Обмін товару належної якості відбувається за умов:

• якщо він не використовувався;

• якщо збережено його товарний вигляд;

• споживчі властивості, пломби, ярлики;

• обов’язкова наявність розрахункового документу (чек), виданий споживачеві.


Роз'яснення:

Товарний вигляд: новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Відсутня захисна плівка на зарядному пристрої, гарнітурі, батареї та кабелі. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.


Не використовувався: вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.


 Пломби, ярлики і розрахункові документи: також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.


 Розрахункові документи: необхідно надати оригінал чеку та гарантійний талон для повернення коштів.

Умови обміну та повернення товару неналежної якості:

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»: у разі виявлення недоліків, протягом встановленого гарантійного терміну, споживач має право:

  • пропорційного зменшення ціни;

  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


Повний текст Закону України «Про захист прав споживачів»



Зверніть увагу:

Аксесуари - підлягають поверненню НЕ розпаковані аксесуари. Якщо оригінальна упаковка пошкоджена або відсутня (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар поверненню не підлягає.